Eerste contact

Nadat je met mij contact hebt opgenomen, probeer ik binnen 24 uur te reageren. Ik hoor graag waar je hulp bij kunt gebruiken en wat je van mij verwacht. Als dit overeenkomt met wat ik je kan bieden, spreken we een dag en tijdstip af om kennis met elkaar te maken bij jou thuis.  

 

Kennismakingsgesprek

We beginnen het gesprek natuurlijk eerst met een kennismaking. Ik wil graag weten wie je bent. Ik luister naar jouw wensen en we maken een inventarisatie van de knelpunten. Vervolgens lopen wij samen een rondje door jouw huis of bekijken we alleen de ruimte waar het om gaat. Het is niet de bedoeling dat je van te voren aan 'social cleaning' doet. 

Tot slot bespreken wij welk doel of doelen je concreet wilt bereiken en hoe ik jou hierbij kan helpen. Als jij je hierin kan vinden en een goed gevoel bij hebt, maken we meteen een afspraak voor één of meerdere werksessie(s). 

 

Werksessies 

Opruimen kost tijd, maar als je gestructureerd en met focus aan de slag gaat, kan veel bereikt worden in een werksessie van 3 uur. Aan het begin van de werksessie bepaal jij waar we aan de slag gaan en is na de sessie direct resultaat zichtbaar. 

Na elke sessie bespreken we hoe het gegaan is en of we een vervolgsessie plannen. Van te voren is moeilijk te bepalen hoeveel tijd nodig is voor het opruimen van een bepaalde ruimte, kamer of kast. Dit is voor een belangrijk deel afhankelijk van de snelheid waarmee jij keuzes maakt. Als wij beslissen om een vervolgsessie in te plannen bespreken wij ook de eventuele actiepunten voor de volgende keer (bijvoorbeeld spullen op marktplaats zetten). 

 

Tarief

Het kennismakinggesprek is vrijblijvend en gratis, mits binnen een straal van 20 kilometer van Bunnik. 

Mijn uurtarief is €59,- incl. BTW.

Vanaf 20 kilometer (enkele reis) reken ik een kilometervergoeding van €0,32/km.